Vorige week ging groep 8 op kamp naar Losser. Na een lange fietstocht kwamen we bij de steengroeve, veel kinderen hebben daar fossielen gevonden. Daarna vertrokken we naar de huisjes, hebben we samen geluncht, iedereen geïnstalleerd, het terrein verkend, en toen het bos in voor levend Stratego. De pannenkoeken smaakten heerlijk en het avondprogramma was… Read more »
