Algemeen nieuws

De lente is niet alleen buiten te zien, maar ook in de lokalen. We zijn ontzettend druk geweest met het vouwen van tulpen, knippen en plakken van een zonnebloem en nog meer. Het thema : Groeien en bloeien is volop te zien in groep 0-1-2.
We hebben geleerd welke insecten er allemaal zijn en hoe ze ze eruit? Welke bloemen zie je in de lente terug en hoe heten ze en hoe zien ze eruit? Welke dieren zie je in de lente buiten? We hebben zaadje en bonen in een potje gestopt en sommige zijn ook al gaan groeien!